19 Şubat 2015 Perşembe

Çakma Kürklü Panço



Aslında kabana ihtiyacım var ama henüz cesaret edemedim ben de pratik bir panço yaptım...


Yakası aslında kürk değil yumoş veya sakallı denilen iplikten annem örmüş atmış çekmeceye... görünce el koydum dedim ben bunu yaka yapayım hem kumaşım da defolu... defosunu kapatır...


Pançonun yapımı çok basit... kumaşı önce dikine katladım sonra enine... böylelikle ön tarafını nereden keseceğimi belirledim...


Kol payı bırakarak yanlarını diktim... bütün kenarlarına overlok geçtim... sonra da çift taraflı yapışkan tela ile bastırdım...


 yakayı 1 cm'den makinada diktim...  sonra onu da yapışkan ile bastırdım... 


Defolu yerlerinin aralarını siyah iplikle elde diktim... böylelikle defoları belirsiz oldu...




Böylelikle çok kısa sürede çok ucuza çok şık bir panço sahibi oldum... :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder