29 Ekim 2014 Çarşamba

Yaşasın Cumhuriyet!



Bu postu gecenin ikisinde uykusu gelmiş, çok yorgun ve moralsiz bir şekilde yazıyorum...
Sevgili Kendindik İrem'in bu yıl 3. düzenlenen "En güzel kırmızı-beyaz" etkinliğine çömez bir terzi olarak ben de katılmak istedim... birkaç ay önce de basit bir bluz kalıbından değişik modeller oluşturma etkinliğine çok katılmak istememe rağmen bazı nedenlerle katılamamış ve çok üzülmüştüm... bu kez inat ettim ve bu saatte kırmızı eteğimi bitirebildim...
üstelik gündüz iki grup misafirimi ağırladıktan sonra...
her zamanki huyumdur...durdum durdum yine son güne bıraktım... artık neyime güveniyorsam...
tam eteği hem etkinliğe hem de yarınki törene yetiştirdim diye sevinirken Cumhuriyet bayramı etkinliklerinin iptal edildiğini öğrendim...
Yani bu postu hem çok yorgun hem de büyük bir moral bozukluğuyla yazıyorum...
fotomun kusuruna bakmayın bu moralle gecenin bu saatinde alelacele çekilen fotoğraf ancak bu kadar olur..

Güncelleme:

Eteğimin yapılış macerası burada...


İşte bugünkü Cumhuriyet Bayramı kutlamalarından birkaç poz...




iptal edildi deyince koronun da iptal edileceğini sanmıştım fakat edilmemiş...



 Tüm kırmızı-siyahlılar buraya!...


Programı hazırlayan Türkçe öğretmenimiz...

biliyorum ceketimin kolları çok uzun en yakın zamanda kısaltmam lazım...kombinim daha iyi olabilirdi... içime giydiğim body uygun değil ama havanın soğuk olduğunu görünce son anda giydim... mesela boynuma kırmızı bir kolye yapabilirdim vs... herşeyi son dakikaya bırakırsam ancak bu kadar olur... ama eteğimden çok memnunum... :)


YAŞASIN CUMHURİYET!!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder