18 Nisan 2014 Cuma

Ha Un Ele!

"O da ne?" demeyin... Müzik öğretmeniyim ya ondan bu başlık... Müzik kitaplarında "Ha Un Ele" adında bir türkü vardır...

Neyse gelelim asıl konuya... Bu başlık boşuna değil tabii ki canım... Konumuz un elemek... Biliyorum dikişle uzaktan yakından alakası yok ama arada böyle pratik fikirleri paylaşmayı seviyorum... Daha önce de kendi bulduğum ya da esinlendiğim bir iki fikri paylaşmıştım... Buradan, buradan ve buradan bakabilirsiniz...

Ha un mu dediniz?... Evet tekrar konumuza dönelim... :)

Un elerken etrafa saçılmasından, ince tozlarının havada uçuşarak her yeri kar gibi kaplamasından şikayetçi misiniz?... (Amerikan doğrudan satış pazarlama taktiği tarzında oldu sanki.... :))


Eskiden ben de çok şikayetçiydim... Un eledikten sonra bir sürü yeri temizlemek zorunda kalıyordum... Ama bakın artık nasıl yapıyorum...

Eleği unu eleyeceğiniz kabın üstüne oturtun... Unu içine boşaltın... Korkmayın elek dolana kadar boşaltın... Hiçbir yere dağılmayacak...
 






Bir yemek kaşığı alıyorsunuz ve başlıyorsunuz unu çorba ya da puding yapar gibi karıştırmaya...

İşte bu kadar basit!...

Fotoğrafları pek iyi çekemedim tek elle anca bu kadar oldu...

Umarım bu fikir hoşunuza gitmiştir...




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder