8 Mayıs 2015 Cuma

Pembe Bebek Elbisesi/ Pink Baby Dress

Tekrar merhaba!... Uzun süredir blogumu ihmal ettim biliyorum... ama ne yalan söyleyeyim dikmeye devam ettiğim halde artık onları fotoğraflamak ve yazmak çok zor gelmeye başladı... öte yandan benim blogumun da sonsuz internet deryasının derinliklerinde terk edilmiş o ölü bloglardan biri olmasını hiç istemiyorum aslında... o yüzden sürekli kendimle savaşıyorum yeni post yazsam mı yazmasam mı diye... aslında elimde post yazmak için oldukça çok malzeme var ama sanırım onları da bir ara toplu olarak yayınlayacağım...

Gelelim asıl konumuza... uzun süredir dikilmeyi bekleyen bebek elbiselerim vardı... son dönemde çevremde o kadar çok doğum ve hamilelik haberleri oldu ki artık doğum hediyelerimi de kendim dikmeye karar vermiştim... hem de sevgili mesgulannenin düzenlediği 23 Nisan Çocuk Kıyafetleri Etkinliğine denk gelmişti...

Tabii her zamanki gibi yumurta kapıya iyice dayanınca, hatta kapıdan çoktaaan içeri girip yerleşmişken,  benim hediye edecegim bebekler çoktan doğmuş, ben ise hala elbiseleri dikmemiş bulunuyordum...



Neyse çok mecbur kalınca iş başa düştü artık... sonunda elbiselerden birini dikmeyi başardım... hem de bu sayede geç de olsa sevgili mesgulanneye katılacağım deyip yalancı çıkmamış oldum... :)

buradan kendisine gecikmeden dolayı özür dileyerek tekrar bu güzel etkinliği düzenlediği teşekkürlerimi sunuyorum... :)

Elbiseyi buradan yararlanarak diktim...

Kısa bir zaman sonra tekrar görüşmek ümidiyle hepinize sevgiler!... :)))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder